Status ; Heyyo. Welcome to my most awesome blog! You have stumbled on my blog and don't forget to follow me. :)
Beautiful Flowers
Hey crush ;)
Wednesday, April 11, 2012 | 3:35 AM | 0 Rain[s]
Assalamualaikum .
Heyyo ;)

Dah lama aku tak update blog kan. Haha. Malas nak bukak blog sebab internet lembab (Y) K, sekarang berbalik kepada tajuk dekat atas. *Hey Crush* apa motif ? -.-" sebenarnya, Crush aku dah ada *girlfriend* Woaaaa :'( Hari-hari aku stalker dia. Satu hari ni, aku bukak wall dia. tiba-tiba aku ternampak. .......... In A Relationship with ........... *sakit pulak hati kita ni* First-first dapat tau tu, rasa macam nak cari perempuan tu then bunuh je dia. Nak buat macam mana kan, benda dah jadi *pasrah* Aku jelly dengan kawan-kawan aku. Semuanya dah ada beruang Kacak, beruang Comel, beruang Handsome. Aku hanya mampu doakan kebahagiaan korang :')

Kbai :) Have A Nice Day .

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit. Replace this Welcome Note with your's.
italic underline bold Link

Old Post | New Post